reklama

Diabol vo mne

Sedím a rozmýšľam. Stojím a rozmýšľam. Idem dole schodmi a... ved viete čo. Rozmýšľam nad tým, ako je možné, že tá drzá opica sa chytila akurát za môj golier a vyškiera sa mi do ksichtu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Prišla ku mne celkom nenápadne, okúňavo sa obzerala, kam si môže prisadnúť. Bolo to asi pred rokom a pol. Odvtedy sa ma drží a len veľmi pomaly ju s odporom striasam dole. Do svojich sietí ma chytilo sebapoškodzovanie a tá drzá opica, to sú nutkavé myšlienky. Porež sa, porež sa žiletkou, len také tenké pásiky, keď to urobíš, dám ti pokoj, sľubujem. Alebo nie, porež sa nožom, nahrubo, niekde na záchode v krčme, nech máš pocit, že žiješ. 20 jaziev, to je nič, urob si ešte pár, no tak. 

 Kto nepozná silu nutkavých myšlienok, zrejme sa len ťažko vcíti do týchto slov. To je v poriadku. Na nikoho sa nehnevám. Nezáleží mi veľmi na tom, čo si o mne myslia cudzí ľudia, ak náhodou niekam prídem v krátkych rukávoch, som zvyknutá na prinajlepšom prekvapené, zle skrývané pohľady. Nemám sa za čo hanbiť, akurát sa to ťažko vysvetľuje. Napriek tomu sú výhovorky ako " babkina rozhnevaná mačka", " sklenené dvere" a podobne niekedy akceptovateľnejšie ako skutočnosť, že poškodzujem samú seba, že sa režem do rúk a do nôh. A že je to choroba a ja sa liečim.

Zuzka Hudakova

Zuzka Hudakova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, dievča, muž, chlapec, Blíženec,všetko v jednom. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené veciSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu