reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Hudakova

Zuzka Hudakova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, dievča, muž, chlapec, Blíženec,všetko v jednom. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené veciSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Liečba a ja

Zuzka Hudakova

Liečba a ja

To, že som sa za pomoci mamky a priateľa odhodlala ísť k psychologičke, považujem za jedno z najsprávnejších rozhodnutí v mojom živote. Ďakujem vám. Dátum svojej prvej návštevy tejto milej dámy si síce už nepamätám, no nebolo to až tak nedávno.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Diabol vo mne

Zuzka Hudakova

Diabol vo mne

Sedím a rozmýšľam. Stojím a rozmýšľam. Idem dole schodmi a... ved viete čo. Rozmýšľam nad tým, ako je možné, že tá drzá opica sa chytila akurát za môj golier a vyškiera sa mi do ksichtu.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu